نهالستان تک فیدان برترین مرکز تولید و خرید نهال در ایران

نهالستان تک فیدان برترین مرکز تولید و خرید نهال در ایران


با توجه به اهمیت خرید نهال با کیفیت که میتواند برای یک کشاورز و باغدار بسیار مهم باشد و با کاشت بهترین نهال به سود زیاد برسد ، اطلاعاتی در این رابطه میخواهیم در اختیار شما قرار دهیم که بسیار حائز اهمیت است ، پس در ادامه با ما همراه باشید


در اولین اقدام برای خرید نهال باید نهالستانی تخصصی و معتبر را جهت خرید نهال پیدا کرد که با کمی تحقیق بی شک در زمینه تولید و عرضه نهال با نهالستان تک فیدان آشنا خواهید شد که سابقه ای طولانی در زمینه نهال و نهال کاری دارد ، که بیشتر مشتریان پس از خرید نهال از این نهالستان رضایت کامل را دارند.




تک فیدان چیست و چه هدفی را دنبال میکند؟


نهالستان تک فیدان با تکیه به دانش اصولی و برگرفته از تجربه ی سالیان سال تجربه و با جدید ترین متد و امکانات علمی ، مکاتبات با اساتید دانشگاه و همکاری با مهندسین مجرب سازمان جهاد کشاورزی و مشارکت با تولید کنندگان برتر داخل کشور عزیزمان ایران سعی دارد تا بخشی بزرگ و مفید در بخش کشاورزی و بهبودی صنعت کشاورزی در کشورمان را داشته باشد . تک فیدان یکی از بزرگترین تولید کنندگان بزرگ نهال در کشور می باشد .شما میتوانید با خیالی آسوده خرید نهال خود را از این نهالستان انجام دهید.


به گزارش ایکی سو، به نقل از روابط عومی نهالستان تک فیدان ، این  نهالستان  سالانه با تولید وعرضه انواع نهال: گردو، بادام ، آلبالو، آلو، گوجه سبز، گلابی، گیلاس، انجیر، انگور ، پسته، توت، خرمالو، زردآلو، سیب، شلیل، نهال‌های کمیاب گام محکمی را در عرصه باغبانی و باغداری برداشته است.


تک فیدان در تمامی مراحل اجرای پروژه احداث باغ گردو و بادام ، آزمایش خاک ، آزمایشات میکروبی ، تحقیقات آب و هوایی ، نقشه کشی و طراحی باغ ، راه اندازی سیستم آبرسانی ، اجرا و کاشت نهال در باغداران و کشاورزان عزیز میباشد.


 


 


 



قیمت نهال


برای همه‌ی سرمایه گذاران نکته‌ی حائز اهمیتی وجود دارد و آن هم قیمت دقیق انواع نهال است. پیش از ورود به مسئله قیمت نهال بهتر است بدانید تنوع گونه‌های نهال محدودیت ندارد. قیمت دقیق انواع نهال نیز در اصل به گونه و اصالت ذاتی نهال و میزان باردهی آن بستگی دارد. البته باید توجه داشته باشید که نهال را از کدام مرکز فروش نهال خریداری می‌کنید؟ اینکه از کجا بخرید بر قیمت موثر خواهد بود؛ چراکه در این حیطه نیز مانند سایر حوزه‌های کاری بزهکاران بسیاری وجود دارد.


اگر می‌خواهید قیمت نهال را بدانید، باید نوع نهال خود را مشخص کنید و با مراجعه به لیست فروشگاه‌های معتبر فروش نهال ، از قیمت نهال به آسانی با خبر شوید. همچنین می‌توانید به صورت مستقیم با مشاورین با تجربه نهالستان تک فیدان ارتباط برقرار کنید؛ چرا که آنان به تمام سوالات شما به طور واضح پاسخ می‌دهند.


به طور کلی، قیمت نهال در بازار فروش با توجه به میزان عرضه و تقاضا مشخص می‌شود؛ یعنی هر چقدر عرضه کم و تقاضا زیاد باشد، قیمت نهال بیشتر خواهد بود. پس اگر برای راه‌اندازی باغ تصمیمتان جدی است، بهتر است قبل از هر کاری نسبت به قیمت نهال اطلاعات کافی به دست آورید.



ارسال نهال


این نهالستان آماده همکاری با تمامی ارگان‌ها و باغداران عزیز می‌باشد و نهال‌های درخواستی  را در کمترین زمان ممکن از طریق پایانه اتوبوس‌رانی به سرتاسراز جمله استان های تهران ، فارس ، اصفهان ، مشهد ، البرز، کردستان و دیگر استانها ارسال می‌کند


 


ثبت سفارش خرید نهال از نهالستان


همینک با ارسال پیام از طریق واتساپ و تلگرام به شماره 09144811631  (مهندس علی ارجمند) ویا از طریق سایت تک فیدان به آدرس  http://takfidan.com/ میتوانید سفارش خرید نهال خود را ثبت کنید ، پیش فروش نهال ها از ماه مرداد آغاز می شود و با توجه به شرایط کاشت منطقه شما پس از آماده سازی و بسته بندی نهال مربوطه از طریق پایانه مسافربری برای مشتریان عزیز به سراسر کشور ارسال میگردد کارشناسان نهالستان تک فیدان بطور بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان و باغداران گرامی قبل و بعد از خرید نهال می باشند.


 

منبع خبر :